Garanti Şartları

Satın almış olduğunuz ürünün ayıplı / kusurlu olduğunu düşünüyorsanız iletişim formu ya da telefon ile Evrensel Kalite Oyuncak Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. Sorunun ürünün yanlış kullanımına bağlı olarak kullanıcı hatasından (yanlış şarj etme, yanlış pil kullanımı, çarpma, kırma, bozma, düşme sonucu kırılma, yanlış montaj, yanlış kullanım…vb) kaynaklandığı tespit edilen durumlarda ürün iadesi alınmaz. Kusurun kullanımdan / kullanıcı hatasından kaynaklanmadığı düşünüldüğü durumlarda ürün inceleme amaçlı tarafımıza göndermeniz istenir.

 

İnceleme sonucunda kusurlu olduğu bildirilen üründeki arızanın kullanıma bağlı oluşmadığı, ürünün kusuru olduğu tespit edildiğinde tarafınıza ürünün; kusursuz olan yenisi gönderilir ya da isteğinize göre iadesi alınır.Eğer ürünün kusursuz olan yenisi stoklarda mevcut değilse telefon ya da e-mail ile bunun bilgisi size verilir.

 

Eğer kusurlu ürünün , kusuru olmayan yeni ürün değişmesini talep ederseniz; kusurlu ürünlerin inceleme için tarafımıza gönderilmesi ve kusursuz yeni ürünün size geri gönderilmesine ilişkin kargo bedelleri tarafımıza aittir.

 

Kusurlu ürünün kusursuz yenisini istemez ve iadesini isterseniz bu durumda iade talebinizi iletişim formunu doldurarak ya da Evrensel Kalite Oyuncak Müşteri Hizmetleri’ni arayarak tarafımıza bildirebilirsiniz.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.